فردوسي‌پور و اصغر‌فرهادي!

فردوسي‌پور بدون مقدمه دوشنبه شب در اوايل برنامه‌ي نود دريافت جايزه‌ي گلدن‌گلو يا گلاب! (بين علما اختلاف است) توسط فرهادي را تبريك گفت! (حالا فرض كنيد وسط تام و جري تام برگرده و از بازگشت دنيزلي به ايران تشكر كنه!) البته قبلا همدر ‌رسانه‌ي‌ملي! از اين نوع خطاهاي مضحك مرتكب شده بود.

از آنجا كه در يك برنامه‌ي ورزشي (تحليل و كارشناسي مسائل فوتبال) مي‌توان جايزه‌ گرفتن يك كارگردان سينما را تبريك گفت!! بنده نيز چند نكته در خصوص اين جايزه  و چند چيز بي‌ربط و باربط!! عنوان مي‌كنم:

اول. به قول اصغر فرهادي مردم ايران آنقدر صلح‌طلب هستند كه با عناصر صهيونيست هم رفيق جون جوني مي‌شوند (فرهادي بعد از خوش و بش با مدوناي صهيونيست و شيطان‌پرست جايزه را از دست كثيف و نجس او گرفت)

دوم. مردم ايران (البته به روايت فرهادي) علاوه بر دوستي و صلح‌طلبي با همه‌ي دنيا به خصوص زنان ج … ن … ا … د … ه‌ي آمريكايي (اين جمع اختراعي است) اعم از مدونا و آنجلينا جولي و … كلا همه‌جور تروري را مي‌پذيرند! و به نظر نمي‌رسد كه شهيدان جهاد علمي بي‌تقصير بوده باشند وگرنه آمريكايي‌ها حيووني‌ها مشغول جايزه دادن و هنرمندي بسيار هستند.

سوم. در ضمن برهنه شدن دختر ‌آريايي و اصيل ايراني!!!! خانم “گـــلشيفته‌فراهاني” (بازيگر سابق سينماي ايران) را نيز به خانواده‌ي نجيب سينماي ايران تبريك عرض مي‌كنم.

چهارم. و در آخر از دوست خوبم فردوسي‌پور! تقاضا دارم به خاطر تصوير برهنه‌ي اين بازيگر جوان كه باعث سربلندي سينماي ملي! اين سرزمين شده و در سايت‌هاي معتبر خارجي كه در فضاي مجازي چيز كمي از “گلدن‌گلاب” ندارند منتشر شده و مورد تشويق و تصديق و تعريف و ت … قرار گرفته حتما در برنامه‌ي اين هفته از ايشان  تشكر كنند.

توضيحك: مدونا علاوه بر شيطان پرستي و كابالايست افراطي! و وابستگي به دولت آمريكا و رهبر هنرمندان ايلومناتي! پرونده‌هايي اعم از همجنس‌بازي و … نيز در كارنامه‌ي پرافتخار خود دارد. ماجراي او و ديگر خواننده‌ي زن پاپ (بريتيني) در حاشيه يكي از جشن‌هاي موسيقي آمريكا يكي از جنجالي‌ترين خبر‌ها و اتفاقات موسيقي آمريكا بوده است. اينها همه صرفا‌جهت‌اطلاعاتي است كه فقط در وبلاگ بنده خواهيد خواند نه در صداوسيما و نه در نشريات و روزنامه‌ها و هم براي اين است كه بدانيم:

»» از چه كسي جايزه گرفتيم!

»» به خاطر چه چيز و چه چيزهايي جايزه گرفتيم!

حاشيه: همانطور كه ابتدا اشاره كردم فردوسي‌پور بدون مقدمه دوشنبه شب در اوايل برنامه‌ي نود دريافت جايزه‌ي گلدن‌گلو يا گلاب! (بين علما اختلاف است) توسط فرهادي را تبريك گفت! (حالا فرض كنيد وسط تام و جري تام برگرده و از بازگشت دنيزلي به ايران تشكر كنه!) البته قبلا هم در ‌رسانه‌ي‌ملي!  از اين نوع خطاهاي مضحك مرتكب شده بود.

منبع:robe-farda.com


نظرات شما عزیزان:

فاطر سبز
ساعت17:03---17 اسفند 1390
سلام



اقا این یارو رو اینقدر بزرگش نکنید



مثلا کیه این یارو



هی فرهادی فرهادی...



همین شما ا هستید که با پرداختن بهش ازش اصغر فرهادی ساختید



این همون کاری که استکبار میخواست با دادن انواع مختلف جوایز بهش انجام بده



این یعنی بازی در زمین خودمون با قواعد دشمن



فاطر سبز


پاسخ:شاید هم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : شنبه 17 اسفند 1390برچسب:اصغر فرهادی,فردوسی پور,جدایی نادر از سیمین,اسکار, | 20:12 | نویسنده : دخو |